Известие

Collapse
No announcement yet.

Къде се намира AirBag централата на 156?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Къде се намира AirBag централата на 156?

    Колеги кажете къде се намира централата на AirBag-a и лесно ли се сваля, мога ли да си я сваля сам без да предприемам някакви рискове? И също ме интересува какво и правят на централата когато дадена грешка не може да се изтрие при диагностика и се налага сваляне на централата.Как изглежда тази централа. И защо искат по 150+лв за свалянето и?

    Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

  • #2
    Пред скоростния лост е. За да стигнеш до нея, трябва да сваляш корите. Не съм сигурен дали става само със свалянето на тия подобните на мокетчета отстрани на централната конзола.

    Представлява метална кутия, захваната с болтове към пода. В нея влизат характерните кабели с жълта изолация.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
      Пред скоростния лост е. За да стигнеш до нея, трябва да сваляш корите. Не съм сигурен дали става само със свалянето на тия подобните на мокетчета отстрани на централната конзола.

      Представлява метална кутия, захваната с болтове към пода. В нея влизат характерните кабели с жълта изолация.
      Да колега сваля се,демонтираш дясната кора(до краката доло)няма нищо сложно при демонтирането й,ако не се изчиства грешката с комп,значи е заминала централата,поне при мен беше така,успех с демонтирането.
      156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
      KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
      Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
      Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

      Comment


      • #4
        А как се свалят тези кори? И предполагам като я сваля(центрелата) това няма да ми спре колата докато не я сложа обратно, в смисъл колата може да върви и без централата.

        Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

        Comment


        • #5
          Кората се държи на един винт и две пластмасови копчета. Дърпаш седалката максимално назад и ще видиш винта (горе-долу около лоста на ръчната е). Копчетата с дърпане излизат.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
            Кората се държи на един винт и две пластмасови копчета. Дърпаш седалката максимално назад и ще видиш винта (горе-долу около лоста на ръчната е). Копчетата с дърпане излизат.
            Централата с букси ли е свързана с кабелите или с устър клеми? И коя от двете кори да сваля, тази до шофьорската седалка или до пасажерската седалка?

            Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
              Пред скоростния лост е. За да стигнеш до нея, трябва да сваляш корите. Не съм сигурен дали става само със свалянето на тия подобните на мокетчета отстрани на централната конзола.

              Представлява метална кутия, захваната с болтове към пода. В нея влизат характерните кабели с жълта изолация.
              Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщение
              Централата с букси ли е свързана с кабелите или с устър клеми? И коя от двете кори да сваля, тази до шофьорската седалка или до пасажерската седалка?
              За предпочитане е пасажерската кора,централата е на букса,не пречи да караш колата със свалена централа,така или иначе нямаш аирбагове в момента,сваляй смело и ако намериш 2ръка слагай,ако е изпрвана лампичката ще угасне и без диагностика.
              156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
              KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
              Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
              Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                За предпочитане е пасажерската кора,централата е на букса,не пречи да караш колата със свалена централа,така или иначе нямаш аирбагове в момента,сваляй смело и ако намериш 2ръка слагай,ако е изпрвана лампичката ще угасне и без диагностика.
                По това което разбрах до сега ще ми отнеме не повече от 15-20 мин свалянето. Дано е толкова лесно колкото казвате, ще го пробвам в събота най вероятно и ще направя снимки за да е ясно на другите които имат същия проблем

                Трябва ли да откачам акумулатора?

                Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщение
                  Трябва ли да откачам акумулатора?
                  Желателно е, с десятка ключ се отвъртат, вземи си по тънка отверка да подпъхваш като откачаш буксите, и найстина както казаха колегите от пасажерската стнара е по арно......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщение
                    Колеги кажете къде се намира централата на AirBag-a и лесно ли се сваля, мога ли да си я сваля сам без да предприемам някакви рискове? И също ме интересува какво и правят на централата когато дадена грешка не може да се изтрие при диагностика и се налага сваляне на централата.Как изглежда тази централа. И защо искат по 150+лв за свалянето и?
                    Щото има записана крашдата. Тя се трие малко хакерски Отваря се нетралата, сваля се чипа или с една специлна джвъга се закачат само пиновете към програматора и се трие вече и записва новия дъмп. За тва искат 150 лв. щото си е работа, знания, софтуер и техника.

                    Удрял ли си се? Защо има крашдата?
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Щото има записана крашдата. Тя се трие малко хакерски Отваря се нетралата, сваля се чипа или с една специлна джвъга се закачат само пиновете към програматора и се трие вече и записва новия дъмп. За тва искат 150 лв. щото си е работа, знания, софтуер и техника.

                      Удрял ли си се? Защо има крашдата?
                      Незнам, аз не съм я удрял а и всички 4 еърбега са си на място.Освен това като избирах колата държах много всички луфтове да са идеални. А и съм бил на много сервизи до сега(екстрийм, клубния при Румбата, италсервиз, пандо кар) и никой не ми каза че има някакви съмнителни заварки или деформаций. Ама не може диагностика да изтрие грешката. Обаче със сигурност знам че предната броня е била пукана и поправяна ама според мен е било без сериозно последствия.

                      Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщение
                        Незнам, аз не съм я удрял а и всички 4 еърбега са си на място.Освен това като избирах колата държах много всички луфтове да са идеални. А и съм бил на много сервизи до сега(екстрийм, клубния при Румбата, италсервиз, пандо кар) и никой не ми каза че има някакви съмнителни заварки или деформаций. Ама не може диагностика да изтрие грешката. Обаче със сигурност знам че предната броня е била пукана и поправяна ама според мен е било без сериозно последствия.
                        Каква беше грешката? И с какво я четоха? Само крашдатата не може да се изтрие през буксата. Всичко друго щом дава грешка и не може да се изчисти значи има проблем или с някой датчик или с връзките към тях.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Каква беше грешката? И с какво я четоха? Само крашдатата не може да се изтрие през буксата. Всичко друго щом дава грешка и не може да се изчисти значи има проблем или с някой датчик или с връзките към тях.
                          Как мога да разбера или къде може да ми кажат?

                          Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщение
                            Как мога да разбера или къде може да ми кажат?
                            Кое да разбереш? Нали си ходил на диагностика и е имало грешка? Не я ли видя каква е?
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Кое да разбереш? Нали си ходил на диагностика и е имало грешка? Не я ли видя каква е?
                              Ходих преди година и половина при Велин от клубния сервиз и ми каза че не може да се изтрие, било му отчело че са правени опити и от други да се изтрие ама не успешни незнам как го е разбрал.

                              Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                              Comment

                              Working...
                              X